AW!!

Känner mig döende. Okej så illa är det kanske inte men har definitivt mått bättre! Ligger i sängen och försöker kurera mig nu. Orkar inte vara sjuk mer nu. Hinner inte bygga upp försvaret innan jag åker på nästa. Måste bli frisk snart för en otroligt rolig helg väntar! Har redan fixat dressen och vill bara att veckan ska ta slut.

Va hos Aynur igår och som vanligt fyller hon mig med massa god mat :) Gjorde färdigt arbetet till på torsdag så nu kan man ta det lugnt i två dagar. Om man bortser från tentan som ligger och lurar bakom hörnet. Den vill jag faktiskt inte göra.

Men förutom tentor och snoriga näsor och spänd förväntan så är det ILSKA och IRRITATION som tar upp plats i mina sinnen just nu. Mitt paket från Ellos är sjukt försenat och det retar ihjäl mig. Deras "spåra ditt paket"-funktion på hemsidan funkar inte heller. Så lämpligt. Sitter och funderar på vem det är jag ska skälla på. Kanske har det kommit till lilla ICA på Kurirgatan och bara ligger där och väntar på att jag ska ta hand om det. Om så är fallet kan jag ändå inte hämta det för jag har ingen avi. ÅH hatar å vänta! Jag har kundnr, fakturanr, ordernr och kollinr. Borde inte något av det fungera för att hämta ut det?

För tillfället står vi på 26 anmälda till vårt "lilla" event. Och fler blir det. Vilket party!
Vad ska ni klä ut er till?!?

Förutom det och helgen så är november/december proppfulla av roliga saker. Tyvärr är tiden knapp och man hinner inte vara med på allt.
IIHH! Händer så mkt roligt nu så jag vet inte vad jag ska se framemot och kan knappt vänta!
(kan absolut inte vänta på mitt paket mer, vem är skyldig?!!?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0