imorgon

det blev en något hektisk förmiddag idag.
det hade blivit något fel med mammas leverans till affären
så när hon skulle åka och hämta den i stan så kom det en
budbil hit med den istället.
och jag hade ju inga nycklar och mamma ingen mobil
så det blev fullständigt kaos.
vände upp och ner på huset för att hitta en extranyckel.
när stackarn stått och väntat i ungefär en halvtimme hitta jag
en nyckel så allt ordna upp sig.

nu har jag legat och svettats en stund i solen.
helt sannslöst varmt ute.

snart bär det iväg till stan.
först körskola, sen solning, sen hem till malin,
möta upp dala och uträtta några ärrenden.
och..

Imorgon tar jag STUDENTEN!!
helt sjukt...

Vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0